Zwroty i reklamacje
ZWROTY: Konsumenci oraz osoby fizyczne zawierające umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej które zawarły umowę na odległość, mogą w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. ZWROTY NALEŻY KIEROWAĆ NA ADRES: MARANTESS ZWROTY PRZYJMUJEMY PON-PT - 8-18 REKLAMACJE: Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego za wady fizyczne lub prawne zakupionego Towaru na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w przepisach art. 556 oraz art. 5561-5563 KC. Reklamacje można zgłosić np. mailem na adres info@marantess.pl Dodatkowe informacje na temat reklamacji oraz zwrotów dostępne są w regulaminie pod adresem: http://www.marantess.pl/pl/regulamin W PRZYPADKU PYTAŃ PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY / MAILOWY Dodaj do przechowalni interesujące cię towary i prześlij do nas! w ciągu 24 h otrzymasz od nas informacje:
Ile potrwa skompletowanie Twojego zamówienia
Ile zapłacisz za transport Czy wybrane elementy są kompatybilne i czy masz już wszystkie elementy, niezbędne do montażu Udzielimy także fachowej porady, jeśli jej potrzebujesz |
|